2010/05/25

Vi häller socker i ditt te om mornarna

alunbruket

Idag brakade min hårddisk sönder och skärmen blev svart. Jag har inte ens orkat oroat mig för att grejerna som är på inte går att rädda, utan litar på att R fixar. Andra saker jag inte orkar oroa mig över: att jag inte påbörjat taxonomiuppgiften som ska in om en vecka, att jag ska på intervju för ett jobb på ub på torsdag, att jag måste leva på sparpengar i sommar, om jag ska få godkänt på twin peaks-wikin jag gjorde idag, att mitt tinnitus har blivit mycket högre de senaste månaderna, att jag måste fixa nytt pass innan jag flyttar hem, om spiralen sitter kvar.
(Kristina Lugn - Försök förstå)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är himla onödigt att oroa sig. Segt om spiralen har försvunnit, dock. Fin Twin Peaks-wiki! Dumt för mig att jag inte vågar se klart serien fast jag vill. Fick så ont i axlarna och käken efter varje avsnitt.

PAPPAN OCH HAVET sa...

men kan den bara försvinna sådär? vart tar den vägen i så fall? det är nog ingen fara ändå kanske, man borde ju märka om den försvinner. haha, varför fick du ont i axlarna och käken? jag tycker allt att du borde se klart det. jag fick förresten ditt mail igår! blev jätteexalterad, så jag ska svara så fort min dator fixar sig. så himla fint med en brevvän!