2011/09/02

And go through Texas. You know what I'm saying? Getting rid of the old feelings of the old ways.

on our way to las vegas

hoover dam

När jag inte ägnar mig åt att stortrivas och tycka om min nya stad spenderar jag tid åt att hålla tillbaka saker. Inte hyperventilera av gamla bilder, undvika sånger som betyder något eller försöka att inte frysa på ryggen om nätterna. Försöka tycka att det är bra att alla verkar ha samma politiska åsikter som jag. Fast om jag fick ett sms där det stod att nu finns det två biljetter, vi åker till Louisiana och sover i bilen och behöver inte komma hem igen, då skulle jag packa min väska och springa till stationen direkt. Alltid. Så nu vet alla.
(Bright Eyes - Clairaudients (kill or be killed))

3 kommentarer:

Sofia sa...

Varje gång jag tänker på dig så tänker jag på Wild at heart.

danni sa...

mumintrollen, eller hur?

amalia sa...

fina bilder!