2009/12/14

Nightingales all summer long beside me in my mind





Vi bakade pepparkakor igår, gummorna är mina favoriter och grisarna är mammas. Det hade kommit snö på natten! Jag jublade och R surade. Om vi hänger ut talgbollar i vår miniträdgård kommer det bara kajor och tar dem. De ska ju också äta tänkte jag. Jag läser hellre Världens dåligaste språk nu än Internet politics eller Scientific libraries. Och jag ritar hellre än antecknar på föreläsningarna. På fredag har jag komplettering av tentan och hur det än går så laddar jag för jullov. Jag kan knappt bärga mig.
(The Clientele - I had to say this)

3 kommentarer:

Agnes sa...

tack och lov att jag hittade hit. här är det ju jätte fint! lägger till dig, så jag har lite mer koll på allt vackert du skriver och alla underbara bilder du lägger upp.
bor du i växjö? där är jag född och uppväxt (nja, vill inte kalla mig växjöbo, snarare kalvsviksbo, 2,5 mil utanför) på väg tillbaka nu efter ett år av lite flaxande.

Anonym sa...

Muminhuset!

Ivana sa...

Åh vilka härliga bilder, jag har nog fastnat redan. :)