2013/02/11

Jag kan se blåmesar som sitter på tystnaden

hotel

copenhagen

sealand

Igår eldade jag upp förpackningen till mina sista p-piller i diskhon. Idag grät jag till Aristocats på grund av vassa saker som satts in i min livmoder när sköterskan klappade min svettiga hand och sa att jag hade mycket hög smärttröskel. Om detta året vet jag ungefär ingenting förutom att jag får jobba på bibliotek ibland och att jag ska bo på en kanalbåt på festival i skärgården. Resten får man se. Nog.
(Bengt Cidden Andersson - Tok-Ville)

4 kommentarer:

lisa sa...

usch det där lät inte så kul, det som du gjorde idag. Bo på en båt lät himla fint!

felicia sa...

En kväll eldade jag upp en psykologräkning i en kompis badkar. Hela lägenheten luktade brandrök efter det, men det kändes bra. Är du kvar i Lund?

Anonym sa...

hello,
my name is Dmitrii.

I translate your blog, but there are some problems with translation of some words.

May you write to my email (d-mon3@yandex.ru) or to post here your own.

Thanks in advance.

Anonym sa...

Jag gillar värdefull information du ger i dina artiklar. Jag kommer bokmärke din blogg och kolla igen här regelbundet. Jag är ganska säker på att jag kommer att lära sig massor av nya saker här! Lycka till nästa!