2011/08/04

They're all made out of ticky tacky and they all look just the same

Saker jag har gjort när jag skulle egentligen skulle ha analyserat Astrid Lindgren-böcker:

blängt på mig själv,
the mirror

tittat på värmeljus och luktat på rökelse,
mosaic

köpt saker för pengar jag inte har,
on the balcony

dress with hearts

varit lite ambitiös och läst några sidor i Ronja Rövardotter (livet är hårt),
reading ronja

försökt fånga rök på bild,
incense smoke

och lyssnat på musik som får mig att önska att jag kunde tala portugisiska eller att vi kunde rymma från allt till Lissabon eller Rio eller vart som helst.
(Devendra Banhart - Little boxes)

7 kommentarer:

felicia sa...

Jag tycker vi rymmer, du vet, Lissabon är väldigt fint!

Sofia sa...

Du är bäst.

Sandra Mikaela sa...

Dina bilder är så fantastiska! Måste bara få säga det.

Beatrix sa...

prima saker du gjort ändå! :)

blygvink sa...

äh, ge fan i astrid. njut barre! och sen kan du klura ut blygvinks framtid. funderar på att ta dö på na. orkar inte mä att längre. vad ska jag blogga om=

blygvink sa...

vad har du för kamera förresten? funderar på att byta och dina bilder ser alltid bäzt ut.

Lisa sa...

åh har du den där tjusiga klänningen du :)