2010/09/28

I don't owe me any money, you don't owe me a thing. When we drink beer dragonflies appear












Jag orkar inte riktigt skriva något för jag är postresetrött, postresedeppig, halvförkyld, skolstressad, överöst med jobb, särbotrött och framför allt trött av att tänka att framför mig ligger det sex månader av mörker och kyla. Annars är allt fint, ungefär. Här är elva bilder från Grekland, som var hur fint som helst som vanligt. Alla tre öarna och jag tycker mer och mer om Aten, trots att det känns som världens största stad med höga hus så långt ögat kan nå, knappt några öppna ytor och folk folk folk.

När jag vill svimma lite av snygghet tittar jag på den här videon.
(Devendra Banhart - Dragonflys)

6 kommentarer:

Lisa sa...

så otroligt fina bilder!

Rebecka sa...

dina bilder är så ruskigt snygga! och jag tycker absolut att vi ska ses och fika snart! vi kan ju höras mer om det på facebook.

Linnéa sa...

Du är tillbaka! Som jag väntat!
Sv: Jag har inte fyllt år än, men tack iallafall.
Linnéa

Candy sa...

Så vackra bilder! Och grymt häftiga moln på den andra bilden. =O

felicia sa...

Vad otroligt fint!

Men vi kan väl ta och baka bullar någon dag eller något? Spela något spel? Ta en fika?

Linnéa sa...

Sv: Visst är det så. Har ett par riktiga vänner, få men ovärdeliga. Slogs bara av vetskapen om att jag gått på den här skolan i tre år och ändå inte kunnat knyta närmare kontakt med någon endaste en. Men innerst inne vet jag, det är inte något fel på mig. Jag är bara på fel plats, i fel sammanhang.