2010/10/05

Och mången går väl tyst över gränsen för att slippa drömmarna

mandraki, hydra

athens

hydra
Jagmåste ha glömt lite av mig själv någonstans på Hydra, bland alla glödlampor och skuggor och åsnor. Saker går så långsamt i mitt huvud nu, ändå är hösten soligare och klarare än jag minns den och jag inser att jag egentligen tycker om höstluften. Kanske kommer jag minnas denna höst som ett töcken. Jag spenderar tiden med att flyta bort och tänka på glada saker, såsom att jag kanske blir sambo igen om några månader och att vi åker tillbaka till over there nästa höst, så länge vi bara har råd. Om hon med finaste farföräldrarna och taxen skulle läsa det här, önskar jag inget hellre än att hon gav mig tips på fin lugn höstmusik. För det vet jag att hon gör bra.
(Moa Martinsson - Motsols)

2 kommentarer:

felicia sa...

Fina bilder!

Over there låter spännande! Är det något du vill avslöja eller ska det vara en hemlighet?

Ja, jag tycker Hertha Müller verkar väldigt bra, och Blonde är bra, även fast jag inte kommit så långt.

Malin sa...

Vilken superfin blogg du har! :)